آخرین ارسال های انجمن

عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
عقرب روی ریل اندیمشک یا از این قطار خون می چکد 0 284 admin
در بغداد 0 178 admin
نوکاپ 0 189 admin

خودمو سرگرم دیگرون نکنم


 

 

 

خودمو سرگرم و مشغول مشکلات دیگرون نکنم .

ولی اگر مشکلی داشتن و اومدن ازم کمک خواستن، اگر از عهدمم بر میومد

و توانش رو داشتم کمک کنم.

ولی تو مشکلاتشون و یا روابطشون دخالت نکنم.

هر کار میخوان بکنن و هر جور میخوان زندگی کنن ...

اگرم میبینم که جایی از رفتار یا کارشون اشتباه هست و به من مربوط میشه،

یا به نحوی اثراتش ممکنه در زمانی به من برگرده ،یک بار بهشون بگم.

اگر درستش رو میدونم راهنمایی کنم .ولی باقیش به من مربوط نمیشه .

میخوان گوش بدن یا ندن، انجام بدن یا ندن ...

من کاری رو که باید میکردم ،انجام دادم و حرفی رو که لازم میدونستم، گفتم .

باقیش؛ درست و غلطش با خودشون که بعدها نیان مشکلاتشون را اینجا خالی کنن ......

زندگی هر کسی به خودش مربوطه.....

 




[ جمعه 29 بهمن 1395 ] [ 1:55 ] [ آناهیتا ]

[ نظرات (0) ]